sobota, 20 lipca 2013

Dzię dobry!

Witaamy ponownie <33
Długo nie było nowego posta a więc przepraszamy ;O. W nagrodę zrobiliśmy coś innego ^^3 xd.

Nie wiemy jeszcze kiedy pojawi się nowy post, mamy nadzieję że nie długo. 
Miłych wakacji życzą Kundzia i Aga, ;33. 

5 komentarzy:

  1. Haha super post i bardzo oryginalny pomysł na bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe. Ciekawe, same to robicie czy ściągacie z memów ?
    Pozdro, Choocomilk

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio blog. Bardzo oryginalny jak powiedziano wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam jak przeczytałam mema !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń